Career

Join us
and work for the success
of Polish companies!

Be part of one of Europe’s largest research networks.

see job offers
Młody uśmiechnięty mężczyzna ubrany w koszulę, na nosie ma okulary, w rękach trzyma laptopa.

Find your place

JOB OFFERS

3 weeks ago

Institute

Łukasiewicz - AI

level

specjalista

expiration date of the offer

2025-12-17

mandatory requirements

  • wykształcenie wyższe,
  • min. 2-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności: Word, Outlook, Excel i Power Point; mile widziana znajomość MS Project,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
  • rzetelność i poczucie odpowiedzialności,
  • skuteczność i asertywność,
  • elastyczność i umiejętność zachowania w tajemnicy informacji poufnych,
  • dyspozycyjność.

welcome

Pożądane cechy:

  • samodzielność,
  • inicjatywa w działaniu

job description

Rodzaj umowy: umowa o pracę

Wymiar etatu: 1/1

Liczba wolnych stanowisk: 1

Miejsca wykonywania pracy: ul. Leopolda 31, 40-189 Katowice

Data ogłoszenia: 17.11.2025r.

Termin zgłaszania aplikacji: 17.12.2025r., godzina 16.00

institute name

Łukasiewicz - AI

institute description

Jesteśmy jednym z 22 instytutów, tworzących Sieć Badawczą Łukasiewicz – jedną z największych sieci badawczych w Europie. Posiadamy kilkudziesięcioletnią tradycję. Nasze główne obszary działania to informatyka stosowana, informatyka techniczna oraz technologia informacyjna. To ludzie tworzą firmę, dlatego dążymy do tego, by budować zespół ludzi identyfikujących się z wizją i misją Łukasiewicz – AI, dobrze znających się na swojej specjalności i zaangażowanych w pracę.

daily tasks

Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura dyrekcji,
  • bieżącą obsługę sekretariatu firmy, w tym korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • koordynowanie przepływu dokumentacji i przygotowywanie pism,
  • nadzór nad terminowym dostarczaniem dokumentów, raportów i informacji oczekiwanych przez dyrekcję,
  • organizację i obsługę spotkań biznesowych,
  • organizację podróży służbowych i ich rozliczanie,
  • prowadzenie i nadzorowanie terminarzy dyrekcji,
  • dbałość o pozytywny i estetyczny wizerunek firmy,
  • wykonywanie zadań podyktowanych bieżącymi potrzebami dyrekcji.

benefits

Oferujemy:

 

  • pracę w  instytucie badawczym o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • umowę o pracę,
  • elastyczne godziny pracy – praca stacjonarna,
  • udział w szkoleniach – m.in. darmowe kursy językowe (angielski, hiszpański, niemiecki, włoski) dla wszystkich pracowników,
  • bogaty pakiet socjalny – dofinansowanie do wypoczynku pracowników, świadczenia świąteczne, dofinansowanie do „zielonej szkoły”,
  • stabilność zatrudnienia – średni staż pracy naszych pracowników to ponad 9 lat,
  • prywatną opiekę medyczną PZU,
  • karnety sportowe,
  • Pracowniczy Program Emerytalny,
  • grupowe ubezpieczenie na życie.

 

Złożenie oferty potwierdza zapoznanie się kandydata do pracy z zamieszczoną w treści ogłoszenia rekrutacyjnego informacją o przetwarzaniu jego danych osobowych, a także stanowi wyraźne działanie potwierdzające wyrażenie przez niego zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w jego ofercie pracy (CV).

Jednocześnie uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

4 weeks ago

Institute

Łukasiewicz - AI

level

specjalista

expiration date of the offer

2025-12-07

mandatory requirements

  • wykształcenie wyższe (preferowane: prawo, administracja, ekonomia), mile widziane ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych,
  • minimum 3 lata doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata stażu pracy w zakresie przygotowania i przeprowadzania zamówień publicznych po stronie zamawiającego,
  • umiejętności stosowania przepisów ustawy prawo zamówień publicznych,
  • bardzo dobra znajomości przepisów z zakresu: ustawy prawo zamówień publicznych
    i aktów wykonawczych do ustawy, zasady konkurencyjności , wymagania i regulacje krajowe i UE
  • doświadczenie w realizacji zamówień publicznych, w tym w procedurach zgodnych z regulacjami UE (np. projekty finansowane z funduszy europejskich),
  • znajomość zasad udzielania zamówień w ramach projektów B+R finansowanych ze środków UE,
  • znajomość wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków w ramach funduszy UE (EFRR, EFS+, Fundusz Spójności) w perspektywie 2021–2027,
  • doświadczenia w tworzeniu: dokumentacji, wzorów umów, pism, protokołów,
  • znajomość zasad budżetowania i kontroli kosztów,
  • umiejętność pracy z dużą ilością dokumentacji i dbałość o szczegóły,
  • umiejętności sprawnej obsługi pakietu MS Office.

welcome

Pożądane cechy:

  • Dokładność i dbałość o szczegóły,
  • Dobra organizacja pracy i samodzielność,
  • Odpowiedzialność i rzetelność,
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • Zaangażowanie i chęć doskonalenia procesów.

job description

Rodzaj umowy: umowa o pracę

Wymiar etatu: 1/1

Liczba wolnych stanowisk: 1

Miejsca wykonywania pracy: ul. Leopolda 31, 40-189 Katowice

Data ogłoszenia: 07.11.2025r.

Termin zgłaszania aplikacji: 07.12.2025r., godzina 16.00

institute name

Łukasiewicz - AI

institute description

Jesteśmy jednym z 22 instytutów, tworzących Sieć Badawczą Łukasiewicz – jedną z największych sieci badawczych w Europie. Posiadamy kilkudziesięcioletnią tradycję. Nasze główne obszary działania to informatyka stosowana, informatyka techniczna oraz technologia informacyjna. To ludzie tworzą firmę, dlatego dążymy do tego, by budować zespół ludzi identyfikujących się z wizją i misją Łukasiewicz – AI, dobrze znających się na swojej specjalności i zaangażowanych w pracę.

daily tasks

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę procesu zamówień publicznych oraz zakupów wewnętrznych, w tym:

 

Zamówienia publiczne

  • przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym: współpraca z komórkami wnioskującymi w zakresie przygotowywania postępowań przetargowych, udział w pracach komisji przetargowej, ocena formalnoprawna składanych ofert,
  • prowadzenie korespondencji związanej z realizowanymi postępowaniami  przetargowymi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz regulacjami wewnętrznymi,
  • sporządzanie umów w ramach przeprowadzonych postępowań przetargowych,
  • archiwizowanie sporządzonych dokumentów przetargowych,
  • przeprowadzanie postępowań dla zamówień zwolnionych z ustawy Pzp zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • sporządzanie zamówień i umów w ramach przeprowadzonych postępowań dla zakupów zwolnionych ze stosowania Ustawy Pzp,
  • postępowania krajowe i UE,
  • monitorowanie zmian w przepisach PZP oraz wytycznych dotyczących zamówień w projektach finansowanych ze środków UE (perspektywa 2021–2027),
  • przygotowywanie dokumentacji dla postępowań powyżej progów unijnych oraz koordynacja dużych przetargów,
  • współpraca z instytucjami kontrolnymi i audytowymi w zakresie realizowanych zamówień.

 

Zakupy i zapotrzebowania wewnętrzne

  • Obsługa bieżących zakupów i zapotrzebowań w systemie Simple,
  • Weryfikacja i rozliczanie faktur w systemie WEBCON,
  • Wdrażanie i doskonalenie procedur zakupowych w systemach informatycznych (Simple, WEBCON),
  • Ocena dostawców,
  • Sporządzanie dokumentacji zakupowej, raportów i zestawień.

 

Organizacja pracy biura i dokumentacja:

  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów,
  • Weryfikacja poprawności dokumentacji zgodnie z obowiązującymi regulacjami,
  • Raportowanie realizacji zamówień i zakupów do kierownictwa oraz przygotowywanie analiz kosztowych,
  • Współpraca przy zamówieniach w projektach B+R finansowanych z funduszy UE (EFRR, EFS+, Fundusz Spójności),
  • Obsługa korespondencji i archiwizacja dokumentów,
  • Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi.

benefits

Oferujemy:

  • pracę w  instytucie badawczym o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • umowę o pracę,
  • elastyczne godziny pracy, pracę hybrydową,
  • udział w szkoleniach – m.in. darmowe kursy językowe (angielski, hiszpański, niemiecki, włoski) dla wszystkich pracowników,
  • bogaty pakiet socjalny – dofinansowanie do wypoczynku pracowników, świadczenia świąteczne, dofinansowanie do „zielonej szkoły”,
  • stabilność zatrudnienia – średni staż pracy naszych pracowników to ponad 9 lat,
  • prywatną opiekę medyczną PZU,
  • karnety sportowe,
  • Pracowniczy Program Emerytalny,
  • grupowe ubezpieczenie na życie.

 

Złożenie oferty potwierdza zapoznanie się kandydata do pracy z zamieszczoną w treści ogłoszenia rekrutacyjnego informacją o przetwarzaniu jego danych osobowych, a także stanowi wyraźne działanie potwierdzające wyrażenie przez niego zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w jego ofercie pracy (CV).

Jednocześnie uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Nie ma na liście twojej wymarzonej pozycji?

Wyślij nam swoje CV a my wrócimy z odpowiedzią

good choice

What can you expect?

WORK ON AMBITIOUS AND PRESTIGIOUS RD PROJECTS

good choice

What can you expect?

High-budget projects, modern equipment, and international research teams—become part of Łukasiewicz!

working on ambitious
and prestigious R&D projects

We implement ambitious research projects on a large international scale with commercialization potential.

you will stand
shoulder to shoulder
with outstanding scientists

We already have 4,500 experts in various fields working with us.

Modern research equipment
unique in the country

We operate in 400 laboratories throughout Poland. Many of them are the best-equipped research facilities in the country.

MANY OPPORTUNITIES FOR
PROFESSIONAL DEVELOPMENT

Implementation of implementation doctorates, Łukasiewicz Accelerator, and numerous internal talent development programs.

EMPLOYEE BENEFIT PACKAGES

Subsidies for healthcare or sports activities and additional insurance packages are our standard.

self-development

We support your ideas

With us, you can develop and finance your own RD projects through a number of internal Łukasiewicz’s programmes, including:

Łukasiewicz Accelerator

At Lukasiewicz, we support entrepreneurial teams in establishing capital companies. Through a carefully prepared program, Accelerator participants learn from top business practitioners how to set up and run their own startup. The finale of each edition is a public Demo Day, during which teams present themselves to experts, investors and the media.

Programmes of Łukasiewicz

Under this instrument, we finance promising R&D projects in key areas of development of the Polish economy. It depends on the determination of our employees which of their original solutions will receive significant financial support.

Base of sources of financing

A team of more than a dozen people is engaged on a daily basis in finding funding opportunities for the ideas of our scientists. Thanks to them, you can work on their development without worrying about budget issues.

This will close in 0 seconds