W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że pliki opisane w Polityce Prywatności będą zamieszczane na Państwa urządzeniu końcowym. W każdej chwili możecie Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w przeglądarce internetowej. Akceptacja niezbędnych plików cookies jest wymagana do prawidłowego działania witryny. Szczegółowe informacje znajdą Państwo w zakładce POLITYKA PRYWATNOŚCI.
wykształcenie wyższe (preferowane: prawo, administracja, ekonomia), mile widziane ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych,
minimum 3 lata doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata stażu pracy w zakresie przygotowania i przeprowadzania zamówień publicznych po stronie zamawiającego,
umiejętności stosowania przepisów ustawy prawo zamówień publicznych,
bardzo dobra znajomości przepisów z zakresu: ustawy prawo zamówień publicznych
i aktów wykonawczych do ustawy, zasady konkurencyjności , wymagania i regulacje krajowe i UE
doświadczenie w realizacji zamówień publicznych, w tym w procedurach zgodnych z regulacjami UE (np. projekty finansowane z funduszy europejskich),
znajomość zasad udzielania zamówień w ramach projektów B+R finansowanych ze środków UE,
znajomość wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków w ramach funduszy UE (EFRR, EFS+, Fundusz Spójności) w perspektywie 2021–2027,
doświadczenia w tworzeniu: dokumentacji, wzorów umów, pism, protokołów,
znajomość zasad budżetowania i kontroli kosztów,
umiejętność pracy z dużą ilością dokumentacji i dbałość o szczegóły,
umiejętności sprawnej obsługi pakietu MS Office.
MILE WIDZIANE:
Pożądane cechy:
Dokładność i dbałość o szczegóły,
Dobra organizacja pracy i samodzielność,
Odpowiedzialność i rzetelność,
Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
Zaangażowanie i chęć doskonalenia procesów.
CODZIENNE ZADANIA:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę procesu zamówień publicznych oraz zakupów wewnętrznych, w tym:
Zamówienia publiczne
przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym: współpraca z komórkami wnioskującymi w zakresie przygotowywania postępowań przetargowych, udział w pracach komisji przetargowej, ocena formalnoprawna składanych ofert,
prowadzenie korespondencji związanej z realizowanymi postępowaniami przetargowymi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz regulacjami wewnętrznymi,
sporządzanie umów w ramach przeprowadzonych postępowań przetargowych,
przeprowadzanie postępowań dla zamówień zwolnionych z ustawy Pzp zgodnie z obowiązującymi przepisami,
sporządzanie zamówień i umów w ramach przeprowadzonych postępowań dla zakupów zwolnionych ze stosowania Ustawy Pzp,
postępowania krajowe i UE,
monitorowanie zmian w przepisach PZP oraz wytycznych dotyczących zamówień w projektach finansowanych ze środków UE (perspektywa 2021–2027),
przygotowywanie dokumentacji dla postępowań powyżej progów unijnych oraz koordynacja dużych przetargów,
współpraca z instytucjami kontrolnymi i audytowymi w zakresie realizowanych zamówień.
Zakupy i zapotrzebowania wewnętrzne
Obsługa bieżących zakupów i zapotrzebowań w systemie Simple,
Weryfikacja i rozliczanie faktur w systemie WEBCON,
Wdrażanie i doskonalenie procedur zakupowych w systemach informatycznych (Simple, WEBCON),
Ocena dostawców,
Sporządzanie dokumentacji zakupowej, raportów i zestawień.
Organizacja pracy biura i dokumentacja:
Nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów,
Weryfikacja poprawności dokumentacji zgodnie z obowiązującymi regulacjami,
Raportowanie realizacji zamówień i zakupów do kierownictwa oraz przygotowywanie analiz kosztowych,
Współpraca przy zamówieniach w projektach B+R finansowanych z funduszy UE (EFRR, EFS+, Fundusz Spójności),
Obsługa korespondencji i archiwizacja dokumentów,
Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi.
BENEFITY:
Oferujemy:
pracę w instytucie badawczym o ugruntowanej pozycji na rynku,
umowę o pracę,
elastyczne godziny pracy, pracę hybrydową,
udział w szkoleniach – m.in. darmowe kursy językowe (angielski, hiszpański, niemiecki, włoski) dla wszystkich pracowników,
bogaty pakiet socjalny – dofinansowanie do wypoczynku pracowników, świadczenia świąteczne, dofinansowanie do „zielonej szkoły”,
stabilność zatrudnienia – średni staż pracy naszych pracowników to ponad 9 lat,
prywatną opiekę medyczną PZU,
karnety sportowe,
Pracowniczy Program Emerytalny,
grupowe ubezpieczenie na życie.
Złożenie oferty potwierdza zapoznanie się kandydata do pracy z zamieszczoną w treści ogłoszenia rekrutacyjnego informacją o przetwarzaniu jego danych osobowych, a także stanowi wyraźne działanie potwierdzające wyrażenie przez niego zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w jego ofercie pracy (CV).
Jednocześnie uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.